Kan ik een artikel ruilen?
Wilt u een artikel ruilen dan kunt u dat het beste doen door het ontvangen artikel te retourneren en via de webshop het juiste artikel te bestellen. U moet er rekening mee houden dat de nieuwe bestelling vooraf betaald dient te worden. Vanwege technische redenen is het niet mogelijk om bestellingen met elkaar te verrekenen. Na ontvangst van uw retourzending krijgt u binnen enkele dagen het bedrag van de retourzending op uw rekening gestort.
Alle goederen kunnen bij ons binnen 14 dagen geruild worden indien deze niet zijn gedragen, beschadigd geraakt zijn of vies zijn. Wij behouden ons het recht voor ruilingen, die niet aan deze criteria voldoen, te weigeren.
Kan ik een artikel ruilen in de winkel?
Mocht u een artikel via de webshop hebben besteld, dan is het mogelijk om deze te ruilen in de winkel. Het is belangrijk dat u de schoenen in de originele dozen meeneemt naar de winkel, samen met de factuur. U kunt dan het aankoopbedrag terug krijgen of een ander artikel uitzoeken.
Alle goederen kunnen bij ons geruild worden indien deze niet zijn gedragen, beschadigd geraakt zijn of vies zijn. Wij behouden ons het recht voor ruilingen, die niet aan deze criteria voldoen, te weigeren.
Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen. Wat moet ik nu doen?
Bij Nijhof Safety proberen wij met veel zorgvuldigheid uw bestelling bij elkaar te zoeken. Het kan desondanks gebeuren dat u een verkeerde maat of kleur toegestuurd krijgt.
Wanneer u een verkeerd artikel heeft ontvangen, kunt u het beste een nieuwe bestelling plaatsen in de webshop. Om het artikel retour te zenden dient u contact op te nemen met de klantenservice. U ontvangt een retouretiket die op de verzenddoos geplakt kan worden. Dit pakket kan afgegeven worden bij een PostNL punt in Nederland en hieraan zijn voor u geen kosten.
Wat is de levertijd?
Nijhof Safety streeft ernaar om bestellingen binnen 3 werkdagen ( mits artikelen voorradig) na ontvangst van de betaling, te versturen.
Nijhof Safety zal al het mogelijke doen om geaccepteerde bestellingen zo spoedig mogelijk uit te leveren. Indien de levering vertraging oploopt – hetzij door tijdelijk niet in voorraad zijn, hetzij om andere redenen- of indien een bestelling niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, zal de klant daarvan bericht ontvangen. De klant heeft in dat geval het recht om de resterende bestelling schriftelijk te annuleren.
Ik wil graag mijn bestelling retourneren. Kan dat?
Alle goederen kunnen aan ons geretourneerd worden indien deze niet zijn gedragen. Wij raden u aan de schoenen op zachte ondergronden, bijvoorbeeld tapijt, te proberen. U dient er voor te zorgen dat het artikel niet vies wordt.
Wij behouden ons het recht voor retourneringen, die niet aan deze criteria voldoen, te weigeren.
U kunt bij defecten of klachten altijd een beroep doen op de wettelijke garantie. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Wij kunnen u dan een passende oplossing bieden.
Gebreken aan producten die niet door slijtage veroorzaakt zijn, worden vakkundig gerepareerd of indien reparatie niet mogelijk is, word er gekeken naar een andere oplossing.
Klachten die wij moeilijk kunnen beantwoorden zijn vragen over slijtage van zolen en hakken, kale neuzen bij schoenen door invloed van buitenaf, kapotte ritsen, beschadiging aan de hielvoering en andere door verkeerd of intensief gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet verwijtbaar zijn. Wij denken daarbij ook aan de levensduur en het intensieve gebruik van de artikelen.
Zijn er ook artikelen die niet geretourneerd kunnen worden?
Wanneer het product defect is wegens normale slijtage kan Nijhof Safety dit niet vergoeden. Klachten die door Nijhof Safety niet worden vergoed zijn:
– normale slijtage van zolen en hakken.
– kale neuzen bij schoenen door slijtage van buitenaf.
– beschadigingen aan de hielvoering.
– schade door verkeerd of intensief gebruik van de artikelen.
– overmatige transpiratie.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
U kunt alle of een gedeelte van de artikelen retourneren. Sluit bij de retourzending het ingevulde retourformulier bij. Geef op dit formulier aan waarom de artikelen retour gaan. Het is niet mogelijk om op het retourformulier een ander artikel te bestellen. Daarvoor dient er een nieuwe bestelling geplaatst te worden in de webshop. De artikelen dienen in de verzenddoos verpakt te worden en daarna afgegeven te worden bij een PostNL vestiging. Vergeet niet uw eigen adres onzichtbaar te maken. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
U dient het bewijs van afgifte te bewaren zodat u dit aan Nijhof Safety kunt voorleggen zodra uw retourzending bij PostNL is kwijtgeraakt. Met het track en tracenummer kunt u ook het pakket volgen en zien wanneer het is afgegeven bij Nijhof Safety. Zodra het pakket is ontvangen en gecontroleerd zal het aankoopbedrag worden terug gestort.
Zijn er kosten aan het retourneren?
Er zijn kosten aan het retour zenden van een pakket. Dit bedrag is ongeveer € 6.95
Sluit altijd het ingevulde retourformulier bij zodat ook duidelijk is waarom het artikel retour komt. U kunt de schoenen verpakken in de verzenddoos waarin u de schoenen ook heeft ontvangen. Zorg dat deze goed is afgeplakt en vermeld duidelijk het adres van Nijhof Safety.
Hoe kan ik betalen?
iDEAL
Hoe werkt iDEAL?
U plaatst een bestelling bij ons. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat.
Voor een bestelling met een iDEAL betaling zijn er geen bijkomende kosten, u betaald dus alleen de bezorgkosten van uw bestelling.
PayPal:
Hoe werkt PayPal?
PayPal is een veilige en eenvoudige manier van betalen via het internet, zonder betalingskosten, en gekoppeld aan een bank- of girorekening. Als u eenmaal (gratis) deelnemer van het betalingssysteem van PayPal bent, kunt u betalingen aan een andere PayPal deelnemer overmaken per e-mail.
Indien gewenst kunt u ook een creditcard aan uw PayPal rekening koppelen, zodat u ook via deze manier bedragen kunt overmaken.
Creditcard:
Hoe werkt een creditcard?
Een groot voordeel van een creditcard is de mogelijkheid om op internet te betalen voor producten en diensten. Als met een creditcard op internet betaald moet worden voldoen het creditcard nummer en de CVC code op de creditcard. Samen met de naam van rekeninghouder en de verval-datum van een creditcard kan eenvoudig online betaald worden.
Apple Pay:
Hoe werkt Apple Pay?
Ons systeem detecteert automatisch of u betaalt vanaf een Apple device dat geschikt is voor Apple Pay (zoals een macbook met Touch ID of een iPhone met Touch ID) en vanuit de webbrowser Safari. Alleen dan wordt Apple Pay getoond als betaalmethode. Na het selecteren van Apple Pay als betaalmethode wordt de betaling voltooid met de Touch ID of Face ID.
Hoe gebruik ik een kortingscode?
In je winkelwagen verschijnt automatisch de knop ‘Heb je een kortingsbon?‘ Door hierop te klikken verschijnt een invulveld voor een kortingscode die je hebt ontvangen van Nijhof Safety. Let erop dat een kortingscode hoofdlettergevoelig is.
Abonneer op onze nieuwsbrief en ontvang een kortingscode.